Het is altijd vervelend wanneer je een niet goed functionerend product hebt. We weten als geen ander dat borstvoeding altijd door gaat en dat je eigenlijk gisteren al een oplossing nodig had.

Om een en ander vlot te laten verlopen, vragen we je om klachten, manco bestellingen en andere grieven per email aan ons door te geven; WhatsAppjes of SMSjes kunnen in de hektiek op de achtergrond raken en nemen we dan ook niet in behandeling. 

Wij geven je een instructie hoe met de klacht om te gaan. Het insturen van artikelen verloopt altijd via jouw eigen winkel. Klanten kunnen zelfstandig geen artikelen naar ons insturen.

 

Voeg bij jouw retour deze retourbon bij (pdf download). Vul het retournummer in wat je van ons krijgt wanneer je de klacht meldt. Omschrijf de klacht duidelijk en voeg een kopie aankoopnota bij. Via de mail ontvang je van ons een DPD verzendlabel zodat je kosteloos in kunt insturen.

 

Ons emailadres is: info@moedermelknetwerk.nl

© 2009 - 2020 Distributie MoedermelkNetwerk | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel